Nola hezten dugu eta zer baloratzen dugu?

Haurraren ezagutza sakonetik hezten dugu. Hortik abiatuta, baloratzen duguna eta gure hezkuntza-jarduerak markatuko duena definitzen dugu.

Afektibitatea

Tilin Talan metodoak sistematizatu egiten du gizaki gisa berresten gaituzten lau dimentsioen lanketa. Haurrei harreman afektiboak eta hezkuntza-ingurunea eskaintzen dizkie, pozik egon daitezen eta beren gorputzarekin, bihotzarekin, gogoarekin eta barne-nirekin zoriontsu haz daitezen, eta aukera guztiak zabaltzen dituztela bermatzen die.

Etapa honetan bizi izan diren harreman afektiboen kalitateak arrastoa uzten du, seguru sentitu, entzun eta baloratu izanak garapen psikoafektibo ona bultzatzen du, eta horrek arreta sentibera, maitekorra eta bere izaerak errespetatzen dituena eskatzen du.

Maitatu, maitatu eta maitatu!

Tilin Talan metodoak giza testuingurua eta azpiegiturak bermatzen ditu, haur bakoitzaren, bere emozio guztien, behar guztien eta abarren ulermena, konexioa eta euspena ahalbidetzeko, haur eskolako etapan zehar.

Egun bakoitza desberdina da, haur bakoitza desberdina da, bakoitzak bere erritmoak ditu. Txikienek lo egin behar dute logura dutenean, eskariz hartu, gosea dutenean jan, beldurra dutenean lasaitasuna hartu... Haien eskaerei azkar eta enpatiaz erantzutea funtsezkoa da gure printzipioekin.

Egunero egiten dugu haiekin gure jarduera-programa, bakoitzari egokitua eta, askotan, beren beharren arabera bakarka lan egiten duena.

Hazten, ikasten eta esperimentatzen doazen heinean, esperientzia bakoitzak lotura neurologiko bat sortzen du, eta horrek gorputz eta zentzumenezko jakite handiagoa ahalbidetzen du.

Gure eguneroko jardueran, zenbait errutina irakatsiko dizkiegu, beren autonomia lortzeko eta ikasgelan balioak ikasteko. Errutina batzuen bidez, haurrei laguntzen diegu arau sozialak ulertzen eta onartzen, besteak errespetatzen, materiala zaintzen, gauzen balioa estimatzen.

Gure metodoaren printzipio asko errazago ikasten dira egunero gauza bera eginez. Zaintza, higienea, elikadura eta atsedena oso ugariak dira gure haur eskolako eguneroko jardueran, ikasle bakoitzaren zikloak errespetatuz.

Egin, egin eta egin!

Aktibitatea

Psikologia positiboa

Tilin Talan metodoa, ez da inoiz ahazten gure haur bakoitzaren barruaz.

Aukera ematen diegu orain eta etorkizunean beren emozioak kudeatzeko, arazoei aurre egiteko, besteekiko harremanak errazteko, beren gaitasunak eta sormena garatzeko, diren bezala erakusteko, mindfullnes bezalako tresnak erabiliz, Tilin Talan metodoaren bidez zoriontsuagoak izateko aukera emanez.

Arnasa hartzea, lasaitzea, askatzea eta, hala, aske bizitzea elkarrekin bizi dugun abentura honetaz gozatuz, gure Tilin Talan Micro Unibertsoan

Barre egin, barre egin eta barre egin!

Motibazioa

Tilin Talan metodoak, konfiantza osoa du ikasle bakoitzarengan.

Haur bakoitza ilusioz, baliotsu eta seguru sentiarazten dugu.

Haurrek duten ahalmen handian sinesten dugu, berezko jakin-mina eta ikasteko modu bat sentitzen dute, eta hezitzaile gisa egiten dugun lana gaitasun horiek indartzea da.

Tilin Talan metodoaren bidez motibazioa sustatzen dugu, txikienak motibatzea lortzen duten estimulu ugariren bidez.

Hazten doazen heinean, ikasteko faktore garrantzitsuena motibazioa izateko aukerak areagotzen dira.

Urtaro bakoitzean giro berriak eta askotarikoak eskaintzen ditugu, eta hainbat jarduera probatzen ditugu. Haur bakoitza bakarra denez, garrantzitsua da bere ezaugarri pertsonalak erakutsi eta indibidualtasuna ezagutzeko espazioak sortzea.

Esplizituki onartzen ditugu haien lorpenak eta ahaleginak, eta gai sentiarazten ditugu.

Lortu, lortu eta lortu!

Metodologia Aktiboa

Metodologia aktibo eta parte-hartzailearen bidez, haurrek inguruko mundua ulertzen dute. Beti izaera ludikoarekin, ikaskuntza jolasaren bidez egiten eta bultzatzen baita.

Jolastea, izatera jolastea, direna izatera, zer izan nahi duten, jolastea beren irudi baliotsua eraikitzeko.

Jostailu tradizional gutxi erabiltzen ditugu, baita egituratu gabeko material asko ere. Proposamen horiek manipulatu, esperimentatu, behatu eta elkarri eragiteko aukera ematen dute, aurkikuntzan bertan oinarritutako sormena eta ikaskuntza sustatuz.

Jolastu, jolastu eta jolastu!

Ikaskuntza esanguratsua

Metodologia aktibo eta parte-hartzailearen bidez, haurrek inguruko mundua ulertzen dute. Beti izaera ludikoarekin, ikaskuntza jolasaren bidez egiten eta bultzatzen baita.

Jolastea, izatera jolastea, direnera izatera, zer izan nahi duten, jolastea beren irudi baliotsua eraikitzeko.

Jostailu tradizional gutxi erabiltzen ditugu, baita egituratu gabeko material asko ere. Proposamen horiek manipulatu, esperimentatu, behatu eta elkarri eragiteko aukera ematen dute, aurkikuntzan bertan oinarritutako sormena eta ikaskuntza sustatuz.

Jolastu, jolastu, jolastu!

Familiaren eta Zentroaren arteko harremana

Partekatu, partekatu eta partekatu!

Gure eredua konfiantzan eta gardentasunean oinarritzen da.

Gure eskola familiakoa da, akonpainamendukoa, non familiak eta eskolak lerrokatuta egon behar duten gure ikasleen hezkuntzaren alde, lorpenak, frustrazioak, indarrak eta, nola ez, eboluzio-prozesua partekatu behar ditugu.

Asko baloratzen ditugu eguneroko harremanak familiarekin, informazioa ematea gustatzen zaigu, zalantza bat baino gehiago argitzea eta gure harri-koskorra ematea, bizitza errazagoa izan dezaten. Familiekin egunero eskolan bertan lan egiteaz gain, aplikazio pertsonalizatu baten bidez komunikatzen gara. Aplikazio horretan, denbora errealean, betetzen ditugun behar guztien berri ematen da, baita egiten ditugun jarduera guztien berri ere.

Hiru hilean behin, txosten pertsonalizatu bat ematen diogu ikasle bakoitzari, familiek oso gustuko dutena.

Familia eta lana uztartzea zaila dela jakinik, gure helburu nagusietako bat familiei laguntzea da. Horregatik, ordutegi-malgutasuna eta zabaltasuna eskaintzen ditugu, urte osoa irekitzen dugu, eta eskola-opor guztiak tailer eta hiri-udalekuen bidez estaltzen ditugu, haurren aisiarako gure kluba, El Club Tilin Talan sortuz.